Zbliżający się Tłusty Czwartek to moment, na który czeka wielu miłośników tradycyjnych wypieków. Wszyscy niecierpliwi mogą już w czwartek, 6 lutego, zajrzeć do Cukierni w sercu Lidla. Czytaj więcej »
Zbliżający się Tłusty Czwartek to moment, na który czeka wielu miłośników tradycyjnych wypieków. Wszyscy niecierpliwi mogą już w czwartek, 6 lutego, zajrzeć do Cukierni w sercu Lidla. Czytaj więcej »
W odpowiedzi na dynamiczny rozwój sprzedaży poprzez platformy cyfrowe,* firma PepsiCo wprowadziła na polski rynek aplikację PepHub, dedykowaną klientom z branży HoReCa (Hotele, Restauracje, Catering, inna nazwa tego segmentu to Away From Home). Czytaj więcej »
Walentynki to kolejna okazja do świętowania z kieliszkiem wina musującego w dłoni. To właśnie prosecco jest jednym z najczęściej wybieranych napojów do romantycznych kolacji. Na jakie marki w tym roku postawią Polacy? Czytaj więcej »
Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu. Czytaj więcej »
Ser Rycki Active Protein Plus wiedzie prym w kategorii serów w popularnej aplikacji „Zdrowe Zakupy”. To dowód, że konsumenci doceniają jego wyjątkowe właściwości, prosty skład i wysoką jakość. Czytaj więcej »
W marcu tego roku, już po raz ósmy, dzieci i młodzież chorujące na cukrzycę typu 1, wybiegną na boiska hal sportowych. W Suchym Lesie i Poznaniu będą grać i bawić się, wspólnie pokazując cukrzycy ‘Czerwoną Kartkę’. Słodką Polskę od lat wspiera Hochland Polska, na stałe współpracując z Mikołajem Illukowiczem, koordynatorem projektu i jednocześnie prezesem... Czytaj więcej »
W najnowszym raporcie Drinks International Brands Report 2025 Żubrówka została ogłoszona jedną z marek wódki, które zyskują największą popularność na świecie wśród konsumentów. Polska marka została doceniona w kategorii Top Trending Brands*. Czytaj więcej »
Największe w Polsce targi branży cukierniczej i lodziarskiej – Expo Sweet – rozpoczną się 16 lutego i potrwają cztery dni. Wśród wystawców tradycyjnie już znajdzie się Hochland Professional, na stoisku którego promowane będą specjały przygotowane z wykorzystaniem produktów dostępnych w ofercie Food Service Hochland Professional. Czytaj więcej »
Podczas 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Wojcieszowie na Dolnym Śląsku wafel Grześki, jeden z flagowych produktów Colian, został wylicytowany za rekordową kwotę 10 000 zł! Czytaj więcej »
Jedyny oryginalnie polski styl piwny, a mimo to ze względu na brak zainteresowania rynku miał po reaktywacji w 2010 roku szybko z niego zniknąć. Tymczasem przetrwał 15 lat i stale się rozwija. Ziemowit Fałat i Grzegorz Zwierzyna, którzy zainicjowali komercyjny powrót Grodziskiego, uznali, że rocznica to świetna okazja, żeby ożywić je jeszcze bardziej. Rok 2025 ogłosili rokiem... Czytaj więcej »
Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Czytaj więcej »
W ramach Programu Doradztwa Zawodowego, realizowanego od 2022 roku, firma nawiązała współpracę z 63 szkołami ponadpodstawowymi w całej Polsce. Dzięki temu ponad 500 uczniów z 17 szkół mogło uczestniczyć w praktycznych warsztatach poświęconych zagadnieniom rynku pracy, autoprezentacji oraz świadomego planowania kariery zawodowej. Czytaj więcej »
Tego jeszcze nie było – hot dog z Żabki, który zdobył serca milionów Polaków, teraz rusza na podbój kosmosu! W przestworza wzniesie się na pokładzie balonu stratosferycznego, a relację z tego wyjątkowego wydarzenia będzie można śledzić w internecie. W ramach tej misji Żabka wprowadza limitowany zielony Kosmiczny Sos do hot dogów. Czytaj więcej »
W Polsce aż 86% opiekunów osób z nowotworami zaobserwowało wśród chorych bliskich utratę masy mięśniowej, a 78% utratę masy ciała – wynika z badania „Opiekunowie i odżywianie” przeprowadzonego przez Ipsos[1]. Może to wpływać na skuteczność walki z chorobą. Wsparciem może okazać się zalecone przez lekarza żywienie medyczne, którego zalet świadoma jest coraz większa... Czytaj więcej »
Lajkonik znana z kultowych paluszków czy precelków, konsekwentnie łączy tradycję z nowoczesnym podejściem do CSR. Firma udostępnia drugą edycję broszury zrównoważonego rozwoju, podsumowując działania sukcesywnie realizowanej długoterminowej strategii “W trosce o ludzi i planetę”. Czytaj więcej »
Analiza zachowań 1,4 mln konsumentów w prawie 1,9 tys. największych restauracji typu fast food w Polsce wykazała, że w ub.r. w pizzeriach spadł ruch o 3,6% w porównaniu z 2023 rokiem. Z kolei w lokalach oferujących kanapki i dania z kurczaka wzrósł on o 4,2% rdr. Czytaj więcej »
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej. Czytaj więcej »
Już wkrótce 6 kolejnych instytucji z obszaru działalności firmy Südzucker Polska S.A. będzie miało szansę zrealizować swoje prośrodowiskowe inicjatywy. Każda z nich otrzyma darowiznę w kwocie 5000 zł, pochodzącą z programu Grant 5000. Wśród beneficjentów, podobnie jak w poprzednich latach, znalazły się między nimi lokalne szkoły. Czytaj więcej »
Marki DrWitt i Ekstraklasa podpisały umowę współpracy marketingowej, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025. Dzięki niej marka izotoników DrWitt należąca do portfolio Grupy Maspex została oficjalnym partnerem rozgrywek najwyższej polskiej ligi piłki nożnej oraz partnerem statystyk meczowych. Czytaj więcej »
Światowy Dzień Mokradeł odbywa się w tym roku pod hasłem „Mokradła dla naszej wspólnej przyszłości”. Żywiec Zdrój, świadomy ich znaczenia, konsekwentnie angażuje się w inicjatywy na rzecz przywrócenia mokradłom ich funkcji ekosystemowych. W ramach projektu „Kropla do Kropli” firma aktywnie rewitalizuje i chroni mokradła, a w 2024 roku ogłosiła ambitne zobowiązanie... Czytaj więcej »
Lidl Polska podsumował wyniki zbiórki prowadzonej we wszystkich sklepach sieci w ramach 33. Finału WOŚP. To już 16. raz, gdy Lidl zagrał z Orkiestrą w tak szczytnym celu, przekazując 5 milionów złotych! Łącznie, od początku współpracy, sieć wraz z klientami przekazała na rzecz Fundacji ponad 54 miliony złotych! Czytaj więcej »
Colian po raz kolejny wsparł Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, biorąc udział w Wielkoorkiestrowej Sztafecie Cyklistów. Czytaj więcej »
Od początku 2025 roku produkty marki E.Wedel takie jak kultowe Ptasie Mleczko®, Torcik Wedlowski, WW oraz inne słodycze, będą powstawały z wykorzystaniem jaj pochodzących od kur hodowanych w warunkach zapewniających wyższe standardy ich dobrostanu. – czytamy w oświadczeniu spółki. Jak podkreśla firma, powyższa zmiana nie wpłynie w żaden sposób na jakość i smak produktów. Czytaj więcej »
Grupa InPost przedłużyła umowę sponsorską z Natalią Bukowiecką – multimedalistką olimpijską i gwiazdą światowej lekkiej atletyki. Natalia jest rekordzistką Polski w biegu na 400 m, mistrzynią Europy w biegu na 400 m (Rzym 2024), a także brązową medalistką olimpijską w biegu na 400 m (Paryż 2024). Czytaj więcej »
Do 2030 r. Lidl zwiększy udział sprzedawanych artykułów pochodzenia roślinnego, takich jak roślinne źródła białka, produkty pełnoziarniste, owoce i warzywa, o 20 procent w porównaniu z 2023 r. Lidl jest pierwszym sprzedawcą detalicznym, który wypracował przejrzystą ofertę dla wszystkich kategorii żywności w ramach swojego asortymentu w 31 krajach, w których działa sieć.... Czytaj więcej »
Jak wynika z nowych badań opinii, obecność alkoholu na studniówkach, przed i po imprezie, jest powszechna. Własne doświadczenia i obserwacje uczestników tych uroczystości wskazują na alkohole wysokoprocentowe, w tym wódkę, jako najczęściej spożywane podczas bali przedmaturalnych. Czytaj więcej »
Klienci sieci Biedronka do niedzieli (26.01) mogą skorzystać z promocji 2+2 na artykuły przemysłowe i tekstylia oznaczone logotypem WOŚP. W dniu Finału, 26 stycznia, przypada niedziela handlowa, dlatego wszystkie sklepy sieci będą otwarte, umożliwiając klientom aktywne wsparcie tej wyjątkowej inicjatywy. Czytaj więcej »
Biedronka, obchodząca w tym roku jubileusz 30-lecia, ma kolejny powód do świętowania – profil sieci na LinkedIn śledzi już ponad 50 tysięcy osób. Czytaj więcej »
Cukiernictwo to sztuka wymagająca nie tylko pasji, ale i znajomości najnowszych trendów. Akademia Hochland Professional, we współpracy z IRCA POLAND, 22 stycznia zorganizowała w Łodzi warsztaty kulinarne Masterclass, które wprowadziły uczestników w świat deserów na najwyższym poziomie. Czytaj więcej »
Żabka Ads - Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale i usługi, informacje o wydarzeniach,... Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z...
Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i...
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary...
W warszawskiej restauracji Villa Foksal odbyła się...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Nowe, ręcznie produkowane, Karmelki Miętowe Extra Strong 105...
Trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w...
Lubelska Chill i Żołądkowa Gorzka w nowych odsłonach...
Cymes Tłocznia wprowadza letnie nowości – trzy soczyste...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. ...
Ruszyła 5. edycja akcji konsumenckiej „Wilczki Rodowita”...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...